1.
DASHBOARD
Kompleksowa informacja o tym co dzieje się w systemie.
2.
DIGITAL BODY LANGUAGE
Identyfikacja i monitoring konkretnej osoby oraz firmy odwiedzające Twoją stronę WWW.
3.
WIDOK 360°
Wszystkie dane zebrane na jednej karcie kontaktu.
4.
REGUŁY AUTOMATYZACJI
Konfiguracja automatycznych procesów marketingowych oraz sprzedażowych poprzez definiowanie zdarzeń.
5.
ZARZĄDZANIE KAMPANIAMI
Automatyczne generowanie akcji marketingowych w zależności od tego na jakim etapie sprzedażowym znajduje się kontakt.
6.
ZAAWANSOWANA ANALITYKA
Kompleksowa analityka procesów marketingowych i sprzedażowych zawierająca raporty konwersji i cykli zakupowych.

Marketing Automation SALESmanago i cgmarketing.pl

Jesteśmy Premium Partnerem SALESmanago.
Posiadamy certyfikat SALESmanago Marketing Automation Professional potwierdzający umiejętności wykorzystania znajomości obsługi systemu SALESmanago do tworzenia zaawansowanych kampanii automatyzacji marketingu oraz wszystkie inne umiejętności niezbędne do analizy skuteczności kampanii i wdrożenia innowacyjnych rozwiązań.

Korzyści wdrożenia Marketing Automation SALESmanago w Twoim sklepie internetowym?
Zastosowania automatyzacji
Materiały edukacyjne
E-booki:
Infografiki:
Marketing Automation Blog
Analiza RFM – wiedza o działaniach odbiorców
Podstawowym zadaniem marketera jest poznanie i zrozumienie zachowań i sposobów postępowania swoich Klientów, tak aby zgromadzoną wiedzę skutecznie wykorzystać w działaniach marketingowych, budowaniu relacji, zwiększeniu sprzedaży. Z pomocą przychodz...
Email marketing w liczbach
Można sądzić, że email swoje najlepsze 5 minut ma już za sobą. Bo istnieje prawie od początku internetu, bo jest stary, bo jest już tak znany i powszechny, że aż nudny. Wydawałoby się, że w gąszczu pojawiających się co chwilę nowych komunikato...
Lead Nurturing – czyli jak zmienić odbiorców w lojalnych klientów
Dbasz o relacje nie tylko z Twoimi aktualnymi Klientami, oszczędzasz pracę Twojemu działowi sprzedaży, dajesz Klientowi szansę oraz poznajesz Digital Body Language Twoich klientów. Lejki sprzedażowe wspierane przez lead nurturing osiągają do 27% konwe...