Po co kupować gadżety reklamowe?

Tradycyjne formy promocji wydają się coraz mniej popularne, jednak wykorzystywanie gadżetów reklamowych w dalszym ciągu jest uznawane za jedną z najskuteczniejszych form reklamy. Spersonalizowane gadżety reklamowe są idealnym sposobem na kreowanie pozytywnego wizerunku firmy. Według mnie ich największym plusem jest to, że może być nim tak naprawdę każdy przedmiot. Warto jednak dobrać je do potrzeb Twojego klienta. Jeśli Twoją grupą docelową są osoby starsze, warto zainwestować w parasole, długopisy, notesy czy książkowe kalendarze. Co innego przyda się nieco młodszym klientom, np. pendrive, kubki, plecaki worki. Ciekawym gadżetem jest również maseczka, wielorazowa torba na zakupy, bądź bidon. Każdy podarowany gadżet reklamowy może sprawić, że klient do nas wróci.

Zalety gadżetów reklamowych

  • Zwiększenie rozpoznawalności marki
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • Możliwość wykorzystywania w promocji lokalnej, jak i krajowej
  • Niskie koszty produkcji
  • Możliwość personalizacji
  • Wysoka skuteczność

Czym powinien cechować się dobry gadżet reklamowy?

Gadżet reklamowy powinien być przede wszystkim użyteczny, dzięki czemu reklama będzie oddziaływać na odbiorcę przez cały okres jego korzystania. Dobrym przykładem takiego gadżetu jest kubek. Dodatkowo produkt powinien być trwały i atrakcyjny wizualnie. Grafika powinna być wyraźna i wytrzymała (np. powinna wytrzymać mycie w zmywarce). Dobry gadżet reklamowy powinien dawać możliwość zapoznania się z firmą, a także zwiększyć jej rozpoznawalność.  Pamiętaj, aby nie przesadzić z ilością zamieszczonych informacji – logo w zupełności wystarczy.

Jakie gadżety reklamowe najlepiej kupować?

Jednymi z najpopularniejszych przedmiotów promocyjnych są koszulki (o nich więcej pisaliśmy tutaj (dodany link)), długopisy, kubki, breloki, smycze. Wraz z rozwojem świadomości o ekologii na popularności zyskują wielorazowe torby na zakupy, bidony i notesy z recyklingu. Rodzaj gadżetów reklamowych powinno dobierać się również do okazji, podczas której będą one rozdawane. W przypadku akcji promocyjnych najlepiej sprawdzają się długopisy, smycze, koszulki reklamowe, wielorazowa torba na zakupy. Jeśli wydarzenie ma miejsce w plenerze, warto zainwestować w parasolki, peleryny przeciwdeszczowe, czapkę z daszkiem, czy wachlarz. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą, w której znajduje się m.in. przygotowanie gadżetów promocyjnych.


Czytaj także:

  1. https://cgmarketing.pl/kampania-reklamowa-dla-e-sklepu
  2. https://cgmarketing.pl/czy-kanaly-spolecznosciowe-sa-przydatnym-narzedziem-dla-ecommerce
  3. https://cgmarketing.pl/do-czego-przyda-ci-sie-marketing-automation-w-e-commerce
  4. https://cgmarketing.pl/7-powodow-dla-ktorych-sklepy-internetowe-upadaja
  5. https://cgmarketing.pl/koszyk_z_zakupami_pozostawion_przy_kasie
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

SKONTAKTUJ SIĘ


Wpadnij na kawę i dopytaj o szczegóły:

Adres:

cgmarketing.pl
ul. Łódzka 8/12 lok. 10.1
42-218 Częstochowa

Tel:

+48 531 731 317

E-Mail:

biuro@cgmarketing.pl

Account Manager

karol.niezgoda@cgmarketing.pl

Zapraszamy

24/7
cgm-agencja-reklamy

    IMIĘ/FIRMA (wymagane)

    EMAIL(wymagane)

    TELEFON (OPCJONALNIE)

    Treść wiadomości

    Pomyśl o swoim sukcesie. Twoją firmą zajmą się

    młodzi i kreatywni w biznesie