SEO i GoogleAds – co nowego?

Poniżej prezentujemy kilka nowości, które zostały wprowadzone w ostatnim czasie w dwóch bardzo istotnych kanałach pozyskiwania użytkowników do strony/sklepu internetowego.


GoogleAds – leady wprost z wyszukiwarki
W ostatnim czasie na wielu kontach pojawiła się możliwość stworzenia nowego rozszerzenia.- Lead Form Extensions. Rozszerzenie umożliwia pozyskiwanie danych kontaktowych bezpośrednio.z reklamy w wyszukiwarce. Dane kontaktowe można pobierać z konta GoogleAds.


GoogleAds – koniec z średnią pozycją w wynikach wyszukiwania
Średnia pozycja zostanie zastąpiona wskaźnikami: „wyświetlenia u góry strony” oraz „najwyższa pozycja na stronie”.


SEO – aktualizacja algorytmu „BERT”
Najnowsza aktualizacja algorytmu Google, której głównym celem jest lepsze rozumienie kontekstu zapytań użytkowników w wyszukiwarce dzięki uczeniu maszynowemu za pomocą sieci neuronowej. Zmiany przede wszystkim dotyczą zapytań tych z tzw. „Długiego ogona”


SEO – aktualizacja algorytmu „Possum”
Algorytm ten odpowiada za wyświetlenia lokalnych wyników wyszukiwania i to właśnie te wyniki odnotowały duże zmiany na początku listopada 2019r. 


SEO – nowe atrybuty linków
Oprócz dwóch standardowych atrybutów: dofollow oraz nofollow, od 1 marca 2020 roku przez Google będą uwzględniane dwa nowe atrybuty:

rel=„sponsored” – służy do oznaczenia w witrynie adresów URL, które zostały utworzone w ramach reklam, sponsoringu bądź innych umów kompensacyjnych.

rel=„ugc” – oznaczenie treści generowanej przez użytkowników, np. Komentarze bądź posty na forum.


SEO – nowy raport w Google Serach Console
Mamy dostępne nowe wyniki – pierwszy z nich dotyczy wyszukiwania w raporcie skuteczności na temat statystyk danych  uporządkowanych dla produktów.Raport skuteczności Google Serach Console zawiera kluczowe dane, takie jak kliknięcia i wyświetlenia, które pomagają webmasterom zrozumieć i zoptymalizować wyniki witryny wyszukiwarce Google. Dane te można dodatkowo podzielić na segmenty według urządzenia, położenia geograficznego i zapytań. 


Drugi raport dot. Szybkości działania stron. Jak już od dłuższego czasu jest zaznaczane, że szybkość wczytywania strony nie ma już tylko znaczenia behawioralnego, ale również jest ona brana pod uwagę przez algorytmy Google w indeksacji strony. 

SKONTAKTUJ SIĘ


Wpadnij na kawę i dopytaj o szczegóły:

Adres:

cgmarketing.pl
ul. Łódzka 8/12 lok. 10.1
42-218 Częstochowa

Tel:

+48 531 731 317

E-Mail:

biuro@cgmarketing.pl

Account Manager

karol.niezgoda@cgmarketing.pl

Zapraszamy

24/7
cgm-agencja-reklamy

IMIĘ/FIRMA (wymagane)

EMAIL(wymagane)

TELEFON (OPCJONALNIE)

Treść wiadomości

Pomyśl o swoim sukcesie. Twoją firmą zajmą się

młodzi i kreatywni w biznesie