Marketing Automation Case Study: B2B – cz.1

Zapewne już niejednokrotnie zastawialiście się nad wdrożeniem Marketing Automation do swojego biznesu, ale zapewne wiedza jak i sposób użycia systemu i narzędzi jest dla Was nieznana. Z pomocą przychodzą case study, a na przykładach zawsze lepiej.

SALESmanago, którego jesteśmy Premium Partnerem od czasu do czasu prezentuje case study, a więc analizy pojedynczych kampanii prowadzonych dla konkretnego Klienta. Tym samym chcielibyśmy się z Wami podzielić przygotowanym dokumentem przez SALESmanago i zobrazować, jakie działania można wdrożyć do swojego biznesu za pomocą marketing automation, gdy wyzwaniem nie jest e-commerce, a więc brak typowego produktu sprzedażowego.  Często zdarza się, że w przypadku, gdy „produktem” nie jest stricte e-commercowa witryna (przeważnie sklep internetowy), Klienci uważają, że nie ma miejsca wtedy na działania marketing automation. Błąd.

Omawiany przykład dot. serwisu tuRodzinka.pl, który usprawnia proces edukacji swoich użytkowników i lojalizuje ich. Zostały postawione wyzwanie, ponieważ produktem sprzedażowym jest powierzchnia reklamowa, a klientem reklamodawcy i znane marki chcące ją wykupić na potrzeby kampanii, a nie użytkownicy serwisu jak to zwykle bywa. Kolejnym wyzwaniem było postawienie jako cel, pobudzenie aktywności użytkowników, zachęcenie do wchodzenia w interakcje i aktywny udział w życiu serwisu, a nie kierowanie do nich tradycyjnej sprzedaży. Trzecim wyzwaniem stojącym przed działaniami marketing automation było znalezienie sposobu na przekonanie anonimowych użytkowników strony WWW do zostawienia swoich danych kontaktowych i dołączenie do społeczności serwisu.

Zatem jak widzicie, wyzwania i działania całkowicie inne, jak te, które stoją przed modelem e-commercowym. Jak możecie się przekonać z załączonego dokumentu – marketing automation SALESmanago podołał postawionym wyzwaniom i zyskał bardzo pozytywną opinię serwisu. Wprowadzone rozwiązania i zastosowane działania pozwoliły na zrealizowanie celów, a dodatkowo przyczyniły się rozwojowi serwisu o nowe narzędzia.

Jeśli zastanawiacie się jak możecie wykorzystać system marketing automation w swoim biznesie – napiszcie do nas, a pomożemy Wam w uzyskaniu odpowiedzi na nurtujące pytania. Pomożemy Wam wdrożyć rozwiązania i uzyskać niezbędne efekty. Pomożemy Wam w okiełznaniu i opanowaniu marketing automation.

Cały materiał case study dostępny w linku poniżej:

cwe_casestudy

No Comments

Leave a Reply

SKONTAKTUJ SIĘ


Wpadnij na kawę i dopytaj o szczegóły:

Adres:

cgmarketing.pl
ul. Łódzka 8/12 lok. 5.1
42-218 Częstochowa

Tel:

+48 531 731 317

E-Mail:

biuro@cgmarketing.pl

Account Manager

karol.niezgoda@cgmarketing.pl

Zapraszamy

24/7
cgm-agencja-reklamy

IMIĘ/FIRMA (wymagane)

EMAIL(wymagane)

TELEFON (OPCJONALNIE)

Treść wiadomości

Pomyśl o swoim sukcesie. Twoją firmą zajmą się

młodzi i kreatywni w biznesie