Czas w socialach

XXI wiek to rozwój multimediów, które opierają się między innymi na znanym od lat formacie wideo. Aktualnie wykorzystywane są praktycznie wszędzie: media społecznościowe, telewizja, banery na stronach www, a nawet materiały POS w sklepach, czy koszulki reklamowe. My skupimy się na tych pierwszych.

Media społecznościowe to jedno z popularniejszych źródeł publikacji wideo. Na facebooku wertując swoje walle, każdego dnia natrafiamy na setki materiałów w tej formie. YouTube bijąc wszelakie rekordy frekwencji przyciąga każdego dnia miliony użytkowników, którzy chcą posłuchać muzyki, obejrzeć interesujący poradnik, swój ulubiony kabaret, czy po prostu poklikać od niechcenia przed snem 😉 Śledzimy też poczynania naszych ulubionych blogerów.

HubSpot zainteresował się tym fenomenem od nieco innej strony. Przeprowadzono badania, które miały na celu zmierzyć … średni czas oglądania wideo w kilku najpopularniejszych serwisach społecznościowych. Okazuje się, że „idealny czas wideo w serwisie to 30 sekund. Filmiki na Instagramie trwające średnio 26 sekund zdobyły najwięcej komentarzy.” Najdłużej ogląda się na YouTube (120 sek.), co mogłoby wydawać się oczywiste. Wszak serwis skupia społeczność wyłącznie wokół wideo. Drugi jest facebook, a trzeci … Twitter. Dokładnie tak. To nie error w naszej infografice. Okazuje się, że Instagram wypada w rankingu „gorzej” niż Twitter.

Być może Instagramowcy są młodszą grupą docelową i bardziej mobilną. Chcą poświęcić tylko 26 sek. na zgłębienie propozycji wideo i mają świadomość ilości materiałów, które należy obejrzeć w sieci. Działają spontanicznie i od razu piszą co myślą. Użytkownicy Twittera to teoretycznie poważna grupa, która śledzi rzetelnie wydarzenia ze świata polityki, gospodarki i sportu. Są przyzwyczajeni to wnikliwszych analiz prezentowanych materiałów. Nie zawsze wykazują aktywność, bo wolą chłonąc wiedzę. To jednak nasze – cgmarketingowe, społeczne – spostrzeżenia, które mogą się mieć nijak do rzeczywistości. Internet rządzi się swoimi prawami i nikt z nas nie znajdzie dla nich jednoznacznej definicji.

To ciekawe konkluzje, które z pewnością pomogą uefektywnić Wasze działania marketingowe. Zachęcamy więc do tworzenia i publikacji krótkich materiałów wideo, bo okazuje się, że są w cenie, a sam facebook proponuje dla nich większe od standardowych bezpłatne zasięgi.

No Comments

Leave a Reply

SKONTAKTUJ SIĘ


Wpadnij na kawę i dopytaj o szczegóły:

Adres:

cgmarketing.pl
ul. Łódzka 8/12 lok. 5.1
42-218 Częstochowa

Tel:

+48 531 731 317

E-Mail:

biuro@cgmarketing.pl

Account Manager

karol.niezgoda@cgmarketing.pl

Zapraszamy

24/7
cgm-agencja-reklamy

IMIĘ/FIRMA (wymagane)

EMAIL(wymagane)

TELEFON (OPCJONALNIE)

Treść wiadomości

Pomyśl o swoim sukcesie. Twoją firmą zajmą się

młodzi i kreatywni w biznesie