Pop-up, który konwertuje
Konwersja to tak naprawdę transakcja. Najpierw przykuwasz uwagę odwiedzających twoją stronę, by następnie przedstawić ofertę, wymienić cenę i popchnąć ich delikatnie w kierunku sfinalizowania tej wymiany. Mimo iż wiele narzędzi pozwala realizować ten scenariusz, pop-up pozostaje od lat jednym z najskuteczniejszych rozwiązań w tej dziedzinie.
Pop-up jest jednym z najskuteczniejszych sposobów generowania leadów w obrębie własnej strony internetowej. Można tworzyć przeróżne popupy, które będą dla nas pozyskiwały leady do kontaktów, które z kolei posłużą nam do pozyskania wymarzonej konwersji. Ogranicza nas jedynie nasza kreatywność. W SALESmanago przygotowanie okienka popup nie jest skomplikowane, trwa dosłownie kilka minut, a przynosi wymierne efekty. SALESmanago przygotowało ciekawy artykuł opisujący poszczególne elementy pop-upu, z którym zachęcamy Was aby się zapoznać. Omawiane są w szczególności elementy: tytułu, contentu, grafiki, call-to-action czy grupy odbiorców i wreszcie, co ważne – jego lokalizacji. Informacje o tyle przydatne, że mogą Wam pomóc odpowiedzieć na pytanie, gdzie i w jaki sposób wyświetlać na stronach internetowych lub sklepach okienka. W jaki sposób przygotować call to action, a więc puentę pop-upu.
Jako przykład, chcielibyśmy Wam pokazać i zachęcić do sprawdzenia naszego przykładowego pop-upu, którego został przygotowany w ostatnim czasie w jednym ze sklepów internetowych. W OkazyjnaKoszulka.pl znajdziecie okienko, które wyświetla się na stronie danego produktu, po krótkim czasie jego wyświetlania, mówiącego o aktualnie trwającej świetnej promocji stricte na ten produkt. Wystarczy, że użytkownik zapisze się do newslettera, a otrzyma kod rabatowy, który pozwoli mu zaoszczędzić aż 41,99 PLN przy zakupie dwóch koszulek.
Jak ustawić pop-up, który konwertuje? Poniżej Checklista, która przyda Wam się na pewno 😉
No Comments