Więcej produktów, lepsza oferta – integracja z hurtownią AB

Dziesiątki tysięcy produktów w ofercie i nowoczesne formy ich prezentacji – oto dlaczego powinieneś rozważyć integrację twojego sklepu z hurtownią, na przykład AB.

Jak najlepiej sprzedawać w internecie? Budować/wynajmować magazyn czy zacząć współpracę z hurtownią?

To pytanie, które spędza wielu e-przedsiębiorcom sen z powiek. Załóżmy bowiem, że masz świetny pomysł na biznes, ale startujesz z nim od zera – na razie mieszkasz i pracujesz w małym mieszkaniu. Tutaj śpisz, gotujesz, ale też magazynujesz oferowane przez siebie produkty. Na razie „nie jest źle”, jakoś to wszystko mieścisz, zobaczysz co będzie dalej.
Albo inaczej – sklep internetowy niesamowicie szybko ci się rozrasta, nie nadążasz za kolejnymi zamówieniami, potrzebujesz kolejnych rąk do pracy, ale masz problem ze znalezieniem odpowiednich i zaufanych pracowników. Co wtedy?

Wtedy wartą przemyślenia opcją jest współpraca z hurtownią, której niektórzy się boją, ale która nie tylko pozbawi cię zmartwień związanych z magazynem, ale i wysyłką produktów. Świetnie widać to na przykładzie integracji sklepu internetowego z hurtownią AB.

AB to hurtownia, która współpracuje z prawie 16 tysiącami partnerów handlowych – dealerami SMB, VAR, hipermarketami, integratorami, operatorami, sklepami oraz innymi hurtowniami. W jej ofercie można wybierać spośród ponad 70 tys. produktów, m.in. z kategorii:
– IT: komputery, akcesoria, drukarki, dyski, komponenty, notebooki, tablety, sieci, zasilanie itp.
– AGD/RTV: AGD duże/małe, akcesoria, audio/video, gaming, urządzenia przenośne.
– foto: sprzęt fotograficzny, akcesoria, kamery video.
– telekom: akcesoria, smartfony, telefony komórkowe/stacjonarne, wearables.
– oświetlenie: źródła światła, oprawy.
– zabawki: klocki, kolejki, lalki, modele, puzzle, zabawki edukacyjne, zabawki elektroniczne.

Z takim zapleczem, niewątpliwie łatwiej sprzedawać w branżach ze sprzętem elektronicznym, telekomunikacyjnym czy w branży zabawkowej. Tym bardziej, że integracja z hurtownią zapewnia dropshipping, a więc wysyłkę zamówień bezpośrednio z hurtowni do klienta końcowego, wiele wygodnych form dostawy (Kurier, Paczkomaty), kredyty kupieckie i – co niezbędne w każdym e-sklepie – częste aktualizacje stanów magazynowych.
Ale po kolei.

AB hurtownia integracja

5 powodów, dla których warto zintegrować sklep z hurtownią (w tym wypadku AB):

1. Dropshipping – wysyłka zamówień bezpośrednio do kupującego. Najlepiej kurierem, również z opcją wysyłki za pobraniem. Co ważne – paczki wysyłane z AB nie są oznaczane nazwą hurtowni, więc klient nie będzie przez nikogo wprowadzony w błąd.

2. Prosta integracja – oczywiście sklepu Shoper z ofertą AB (poprzez Inteshop). Automatyczne dodawanie produktów, opisów, zdjęć i cen (wraz z naliczoną marżą). Kolejne stany magazynowe i ceny są aktualizowane co kilka godzin.

3. Szeroka oferta produktowa – o tym było już na początku, ale jeszcze dla przypomnienia: ponad 70 tys. produktów, z 1400 kategorii, od 800 producentów. Nic tylko sprzedawać.

4. Content produktowy – tu bardzo ważna informacja: hurtowania dostarcza sklepom opisy, tabele parametryczne i zdjęcia produktów. W przypadku produktów wymagających karty energetycznej – również takie karty. Część produktów ma również udostępniane infografiki produktowe. Właściciel sklepu może więc skupić się na generowaniu ruchu zamiast na tworzeniu treści produktowych. Dobre, co? Ale to i tak nie wszystko, bo integracja udostępnia też…

5. Prezentacje 360° – czyli dostęp do największej bazy prezentacji produktów w formacie 360° w Polsce. „Prezentacje są dostosowane do ruchu mobilnego i zapewniają najlepszy z możliwych podglądów oferowanych produktów w internecie. Tutaj próbka możliwości: www.360.ab.pl/demo/.

Co więc robić? Budować magazyn w domu czy zacząć współpracować z hurtownią? Na tym etapie, stawianie podobnych pytań powinno być już zbędne. Odpowiednią aplikację do integracji sklepu Shoper z hurtownią AB zainstalujesz w naszym App Store.

Materiał opublikowany został dzięki naszemu partnerowi, marce Shoper. Dziękujemy!
Źródło

1 Comment

Leave a Reply

SKONTAKTUJ SIĘ


Wpadnij na kawę i dopytaj o szczegóły:

Adres:

cgmarketing.pl
ul. Łódzka 8/12 lok. 5.1
42-218 Częstochowa

Tel:

+48 531 731 317

E-Mail:

biuro@cgmarketing.pl

Account Manager

karol.niezgoda@cgmarketing.pl

Zapraszamy

24/7
cgmarketing_agency

IMIĘ/FIRMA (wymagane)

EMAIL(wymagane)

TELEFON (OPCJONALNIE)

Treść wiadomości

Pomyśl o swoim sukcesie. Twoją firmą zajmą się

młodzi i kreatywni w biznesie