Raport ze sklepów internetowych Shoper 2017

Często o wyborze sprzedaży przez internet decyduje przypadek, niekiedy szczegółowa analiza. Przykłady sklepów Shoper w najnowszym „Raporcie ze sklepów internetowych” pokazują, że bardziej wskazane jest to drugie podejście.

Właściciele e-biznesów pracujących na naszej platformie przyznają, że śledzenie trendów i analiza konkurencji pozwala lepiej wstrzelić się w rynek oraz dopasować się do potrzeb i nawyków zakupowych klientów.

Zebrane w tym roku dane pokazują też inną ciekawą sytuację – mali przedsiębiorcy dysponują niesłabnącymi zasobami odwagi i motywacji do działania, zwłaszcza w świetle niekorzystnych zmian ich makroekonomicznego otoczenia (zmiany na Allegro, coraz więcej dużych uczestników rynku itp.).
Dla przykładu: ponad 70% ankietowanych prowadzi sprzedaż internetową dłużej niż 1 rok. A to bardzo wysoki współczynnik, ponieważ pierwszy rok w każdym nowym biznesie jest na ogół rokiem najtrudniejszym. Z kolei 30% przyznaje, że sprzedaje cztery lub więcej lat. Jak to możliwe, skoro tyle mówi się o klęskach małych internetowych przedsiębiorstw? A jednak. Zaskakujące są też inne zagadnienia – większą wagę do kwestii bezpieczeństwa i nowoczesnej sprzedaży przykładają nie doświadczone, a młode biznesy. To pośród nich wybierane są najczęściej certyfikaty SSL, które pozytywnie wpływają na zaufanie do sklepu, oraz szybkie i elektroniczne Płatności Shoper – zastępujące tradycyjne i gotówkowe formy zapłaty za towar.

Po więcej ciekawostek odsyłamy już do Raportu.

Materiał opublikowany został dzięki naszemu partnerowi, marce Shoper. Dziękujemy!
Źródło

 

No Comments

Leave a Reply

SKONTAKTUJ SIĘ


Wpadnij na kawę i dopytaj o szczegóły:

Adres:

cgmarketing.pl
ul. Łódzka 8/12 lok. 5.1
42-218 Częstochowa

Tel:

+48 531 731 317

E-Mail:

biuro@cgmarketing.pl

Account Manager

karol.niezgoda@cgmarketing.pl

Zapraszamy

24/7
cgmarketing_agency

IMIĘ/FIRMA (wymagane)

EMAIL(wymagane)

TELEFON (OPCJONALNIE)

Treść wiadomości

Pomyśl o swoim sukcesie. Twoją firmą zajmą się

młodzi i kreatywni w biznesie