POZYCJONOWANIE STRONY INTERNETOWEJ
W GOOGLE

Co dostajesz?


01

analiza strony www/
sklepu internetowego

02

optymalizacja

03

analiza konkurencji

04

propozycje słów kluczowych

05

raportowanie live

06

miesięczne raporty z pozycjami strony

07

nielimitowane konsultacje

08

śledzimy na bieżąco najnowsze trendy i zmiany w Google

Posiadanie własnej strony internetowej bądź sklepu to jedno. Czasy, w których to wystarczyło minęły bezpowrotnie. Bez pozycjonowania strony nie będzie ona widoczna w zasadzie dla nikogo. Każdy właściciel swojej witryny powinien zadbać o jej rozwój, jakość – wartość dodaną i unikalność. Tworzenie wartościowych treści, unikalnych opisów produktów, odpowiednia praca z kodem witryny oraz inteligentne linkowanie sprawią, że strona zacznie zyskiwać w organicznych wynikach wyszukiwania. To właśnie cel pozycjonowania witryny – pierwsza strona wyników wyszukiwania. To na niej zatrzymuje się ponad 90% użytkowników korzystających z wyszukiwarki Google.

Dlaczego pozycjonujemy Twoją stronę internetową?

Dlaczego to robimy? Stworzenie możliwości dla Twojej witryny poprzez zwiększenie na niej ruchu, uzyskanie jak najwyższej pozycji stwarza ogromne możliwości dla Twojego biznesu. To dzięki wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania Google Twoja firma może zyskać wartościowych Klientów, ciekawych kontrahentów i rozwinąć skrzydła. Pozycjonujemy Twoją stronę internetową aby pomóc Ci w rozwoju Twojej działalności. W Google warto być, warto dać się znaleźć – to cel, do którego dążymy pozycjonując Twój biznes w sieci. Zwiększająca się liczba użytkowników strony internetowej, liczne konwersje w sklepie internetowym, realizacje ustalonych celów, coraz lepsze poziomy wskaźników jakościowych ruchu na Twojej witrynie – to dlaczego pozycjonujemy stronę internetową.

Pozycjonowanie strony internetowej – co to właściwie jest?

Pozycjonowanie to wszelkie działania, które dążą do poprawy pozycji w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie strony internetowej jest również nazywane jako SEO – Search Enginge Optimization, co możemy tłumaczyć jako optymalizację pod wyszukiwarki internetowe.

Pozycjonowanie domeny w Google - Jakie korzyści z tego płyną?

– Ogromna przestrzeń reklamowa
– Reakcja na oczekiwania potencjalnego użytkownika
– Widoczność strony zawsze tam – wtedy, gdzie – kiedy trzeba
– Długotrwałe efekty
– Świadomość marki i większe zaufanie
– Długotrwałe efekty

Google to nieograniczona przestrzeń reklamowa, w Polsce z google korzystamy prawie wszyscy – zarówno młodsi jak i starsi. Wszyscy przeglądamy strony internetowe w poszukiwaniu interesujących nas tematów, wiadomości, usług, potrzeb. Dzięki widoczności w naturalnych wynikach wyszukiwania naszej witryny, mamy szansę pojawić się zawsze wtedy, kiedy użytkownik poszukuje informacji związanych z naszą działalnością.

Korzystając z wyszukiwarki, to użytkownik dyktuje warunki, decyduje czego szuka. To użytkownik poszukuje odpowiednich treści. Im lepiej wypozycjonujemy naszą witrynę, tym jest większe prawdopodobieństwo, że właśnie do nas trafi, nie do konkurencji.

Dobrze pozycjonowana strona internetowa wpływa na reputację naszej firmy. Jeśli nasza witryna zajmuje najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania na frazy kluczowe związane z naszą branżą i usługami to jesteśmy odbierani jako wartościowy, profesjonalny podmiot w sektorze naszej kategorii. Skoro Google ich lubi – muszą być wartościową firmą. Jest też również tak, że wielu z użytkowników wciąż pomija reklamy Google Ads – pomimo ich coraz lepszego dopasowania z wyszukiwanymi zapytaniami – i automatycznie przechodzą na wyniki organiczne spośród których rozpoczynają poszukiwania interesujących ich tematów.

Pozycjonowanie – jakie działania składają się na ten proces?

Aby zdobywać coraz wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania oraz zaufanie algorytmu Google należy starannie i cierpliwie pracować nad strukturą strony internetowej. Wymieniamy jedynie kilka punktów ze znacznie dłuższej listy zadań, która towarzyszy procesowi pozycjonowania strony internetowej. Jednak te, które wymieniamy są elementami najistotniejszymi w pierwszej kolejności pracy nad procesem optymalizacji.

Przygotowanie treści na stronie i odpowiednia ich optymalizacja

Odpowiednia optymalizacja kodu HTML strony

Usprawnienie funkcjonowania strony pod względem technicznym

Ustalenie odpowiedniej struktury strony

Przygotowanie wersji serwisu służącej do wyświetlania na urządzeniach mobilnych

Zdobywanie linków z innych stron

Strona internetowa przyjazna pozycjonowaniu - kroki, które warto podjąć

1. Poprawa architektury informacji na stronie internetowej

Weryfikacja, poprawa i zapewnienie zarówno użytkownikom, jak i robotem indeksującym sprawne dotarcie do istotnych treści. Ważne – linkowanie wewnętrzne, indeksowanie najważniejszych podstron.

2. Przyjazne adresy URL podstron witryny internetowej

Troska o adresy URL – przypisanie do adresu najważniejszych słów kluczowych do wybranej podstrony.

3. Dopracowana struktura linkowania wewnętrznego

Przygotowanie umiejętnego linkowania wewnętrznego pozwoli rozdzielić przepływ page rank’u pomiędzy wybranymi podstronami witryny. 

4. Staranne nakierowanie na słowa kluczowe w linkowaniu wewnętrznym

Wykonanie odpowiedniego nakierowania na słowa kluczowe w linkowaniu wewnętrznym. Użycie linków z anchor tekstem zgodnym z najważniejszym słowem kluczowym. 

5. Optymalizacja treści, troska o nagłówki H1, H2, H3

Analiza tekstu na każdej stronie witryny. Należy zadbać, aby słowo kluczowe przypisane do danej podstrony pojawiło się co najmniej kilka razy w treści witryny, w znacznikach <h1> <h2> <h3> oraz w tytule strony.

6. Duplikacja treści, a pozycjonowanie strony internetowej

Tworzenie unikalnych, wartościowych i jakościowo odpowiednich tematycznie treści na stronę internetową. Jakość kontentu nie tylko przyciąga i zatrzymuje na dłużej użytkowników, ale również wpływa korzystnie na indeksację w Google.

7. Kanibalizm słów kluczowych

Należy zwrócić uwagę i dopilnować aby to samo główne słowo kluczowe nie zostało użyte w optymalizacji kilku podstron. Jedno główne słowo kluczowe = jedna podstrona.

8. Szybkość ładowania strony internetowej

Poprawna szybkość ładowania strony internetowej pozwoli na szybsze poruszanie się pomiędzy podstronami witryny robotom Google, a użytkowników nie zniechęci do jej przeglądania.

9. Wersja mobilna strony internetowej

Dostosowanie strony internetowej pod urządzenia mobilne to obowiązek – poprawne wyświetlanie witryny na urządzenia mobilnych ma ogromny wpływ na wyniki pozycjonowania strony. 

Kolejność stron internetowych w wynikach wyszukiwania – jak jest ustalana i od czego zależy?

Najwyżej w wynikach wyszukiwania – pomijając oczywiście płatne linki – reklamy Google Ads – znajdują się strony internetowe, które zostały uznane za najbardziej wartościowe oraz odpowiednio pasujące do wpisanego przez użytkownika zapytania w wyszukiwarkę. Za ułożenie stron internetowych w wynikach wyszukiwania odpowiada algorytm Google.

Jak łatwo można się domyślić, sposób działania algorytmu nie jest powszechnie znany, jednak wiemy jakie są czynniki, które mają wpływ na pozycję strony internetowej w Google. Czynniki te możemy podzielić na dwie ogólne grupy:

  1. Elementy związane z treścią na stronie i jej działaniem, np.:
    • Ilość treści na stronie,
    • Występowanie słów kluczowych w treściach na stronie,
    • Słowa kluczowe w nagłówkach H1,
    • Częstotliwość dodawania nowych treści,
    • Obecność słów kluczowych w linkach adresowych stron,
    • Szybkość ładowania strony www,
    • Responsywność strony, dostosowanie do urządzeń mobilnych,
    • Unikalność treści na stronie,
    • Optymalizacja kodu HTML, CSS, JS na stronie.
  2. Elementy związane z popularnością strony w sieci, np.:
    • Ilość różnych stron internetowych, które linkują do naszej witryny. Tutaj należy mieć na uwadze, aby takie strony były wartościowe jakościowo – liczba użytkowników je odwiedzających, popularność),
    • Obecność w portalach społecznościowych: Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn,
    • Obecność w portalach informacyjnych, kulturalnych, katalogach firm – tych wartościowych, najbardziej prestiżowych, których page rank jest wysoki.

Pozycjonowanie strony internetowej – dlaczego jest to długotrwały proces?

To bardzo często spotykane pytanie. Pytanie, które również często wiąże się z różnymi emocjami – dlaczego tak długo? Proces pozycjonowania strony internetowej jest procesem skomplikowanym, składającym się z wielu czynności. Przyjmuje się, że na pozycję strony wpływa około 200 czynników – ich waga oraz ilość ulegają zmianie, w zależności kiedy Google wprowadzi nowości w swoim algorytmie.

Czas oraz ilość pracy, jaką trzeba zaangażować w proces pozycjonowania strony internetowej są zależne od wielu składowych – stan strony www przed rozpoczęciem optymalizacji, możliwości CMS strony, ilość oraz trudność słów kluczowych etc.

Przygotowanie strony internetowej do wyścigu o top10 to pierwszy etap, który musi przejść każda witryna. Ciężko jest określić dokładne ramy czasowe procesów pracy nad stroną – jej optymalizacją, zwłaszcza w przypadku stron i sklepów internetowych, których oferta oraz kontent są na bieżąco uzupełniane.

Wyszukiwarka potęgą sprzedaży

Nasza agencja stosuje wyłącznie metody white SEO! Nie pozwól by niekompetentne osoby zajmowały się Twoją stroną. W pozycjonowaniu niezwykle ważna jest uczciwość i wysoka jakość. Pamiętaj, że dla zablokowanej przez Google strony – praktycznie nie ma ratunku. Wypełnij już teraz formularz kontaktowy u dołu strony, a bezpłatnie przygotujemy indywidualną ofertę cenową specjalnie dla Ciebie.

SKONTAKTUJ SIĘ


Wpadnij na kawę i dopytaj o szczegóły:

Adres:

cgmarketing.pl
ul. Łódzka 8/12 lok. 5.1
42-218 Częstochowa

Tel:

+48 531 731 317

E-Mail:

biuro@cgmarketing.pl

Account Manager

karol.niezgoda@cgmarketing.pl

Zapraszamy

24/7
cgm-agencja-reklamy

IMIĘ/FIRMA (wymagane)

EMAIL(wymagane)

TELEFON (OPCJONALNIE)

Treść wiadomości

Pomyśl o swoim sukcesie. Twoją firmą zajmą się

młodzi i kreatywni w biznesie