Jak wykorzystać SALESmanago w Ecommerce?

Automatyczne, dynamiczne maile:

Mail podpowiadający produktyWysyłasz e-mail, który podpowiada produkty oglądane przez kontakt podczas ostatniej wizyty.

Mail dopasowanyWysyłasz e-mail, który został dopasowany do całej historii wizyt konkretnego kontaktu - użytkownika.

Podobne produktyWysyłasz e-mail, który podpowie użytkownikowi produkty podobne do oglądanych przez niego w sklepie.

Mail dobierający produktyWysyłasz e-mail, który dobiera produkty komplementarne do ostatnio zakupionych przez użytkownika.

Up-sellingwiadomość prezentująca produkty droższe i lepsze od tych którymi interesował się kontakt.

Dynamiczne tematy wiadomościWysyłasz e-mail, który posiada dynamicznie dopasowany temat do zainteresowania kontaktu.

Ratowanie koszyka:

Statyczny emailE-mail, który zostanie wysłany do użytkownika, który porzucił koszyk.

Statyczny SMSSMS, który zostanie wysłany do użytkownika, który porzucił koszyk.

Personalizowany SMS po porzuceniu koszykaSMS wykorzystujący dane personalne, informacje o płci, przypisanych wcześniej rabatach i dane transakcyjne.

Cykliczny mail dynamiczny E-mail, który zawiera dynamicznie zaciągnięte produkty dodane do koszyka z rosnącym rabatem na produkty.

Dynamiczny email po porzuceniu koszykaE-mail prezentujący dodane do koszyka produkty i wykorzystujący dane o przeszłych rabatach i transakcjach.

Personalizacja newsletterów:

Mail podpowiadający produktyWysyłasz e-mail, który podpowiada produkty oglądane przez kontakt podczas ostatniej wizyty.

Mail dopasowanyWysyłasz e-mail, który został dopasowany do całej historii wizyt konkretnego kontaktu - użytkownika.

Podobne produktyWysyłasz e-mail, który podpowie użytkownikowi produkty podobne do oglądanych przez niego w sklepie.

Mail dobierający produktyWysyłasz e-mail, który dobiera produkty komplementarne do ostatnio zakupionych przez użytkownika.

Up-sellingwiadomość prezentująca produkty droższe i lepsze od tych którymi interesował się kontakt.

Dynamiczne tematy wiadomościWysyłasz e-mail, który posiada dynamicznie dopasowany temat do zainteresowania kontaktu.

Progresywne pop-upy:

Statyczny emailE-mail, który zostanie wysłany do użytkownika, który porzucił koszyk.

Statyczny SMSSMS, który zostanie wysłany do użytkownika, który porzucił koszyk.

Personalizowany SMS po porzuceniu koszykaSMS wykorzystujący dane personalne, informacje o płci, przypisanych wcześniej rabatach i dane transakcyjne.

Dynamiczne rekomendacje na stronie:

Podpowiadanie produktówUżytkownik ponownie pojawia się w Twoim sklepie i w miejscach rekomendacji wyświetlają się produkty oglądane podczas poprzedniej wizyty.

Specjalne oraz indywidualne ceny na produkty oglądane poprzednio.Dynamiczna informacja dla Klienta o indywidualnej cenie na produkty, którymi interesował się podczas poprzedniej wizyty.

Boksy z rekomendowanymi produktami dopasowanymi do historii wizyt.Dynamiczne rekomendacje produktów dla danego Klienta na podstawie jego historii wizyt.

Up-selling produktów bezpośrednio w koszyku zakupowym.Rekomendacja dla Klienta produktów o wyższych parametrach jakościowych, ale również z wyższą ceną.

Reklamy RTB dopasowane do danych behawioralnych i transakcyjnych:

Reklam z produktami rekomendowanymiRekomendacje dla Klienta produktów na podstawie np. danych transakcyjnych lub historii odwiedzin.

Reklam zawierających kupon rabatowyKupon rabatowy skierowany do osób, które np. zrealizowały zakup na określoną kwotę.

Reklam produktów już wcześniej rekomendowanychProdukty zostały wcześniej rekomendowane w wiadomości e-mail, ale jeszcze nie są zakupione.

Reklam zawierających produkty komplementarneRekomendacja produktów dopasowanych do ostatniego zakupu dokonanego przez Klienta.

Reklam zawierających rekomendacje......które wynikają z dokonanych zakupów w sklepie stacjonarnym.

Reklam zawierających rekomendacje zakupu produktów......które zużywają się w określonym czasie (zachęta do powtarzalnego /okresowego zakupu).

Reklam przypominających o porzuconym koszyku w sklepie internetowym.Jeden ze sposobów ratowania porzuconego koszyka.

Lead Generation

Automatyczna segmentacja klientów odwiedzających stronę WWW.Segmentacja kontaktów zwiększa skuteczność prowadzonych działań reklamowych.

FacebookAplikacje konkursowe Facebook, monitoring zdarzeń na portalu Facebook, custom audiences – targetowanie reklam na Facebook.

Sidebar/PopupSidebary/popupy z zapisem na newsletter + wysyłanie kodów rabatowych za zapis.

RekomendacjeSystem rekomendacji w czasie rzeczywistym.

Banery dynamiczneBanery dynamiczne wyświetlane na podstawie aktywności danego kontaktu.

Wdrożenie NextGen

Analiza profilu klientówDostęp do analizy zmian profilu klientów i całej bazy na przestrzeni dowolnego okresu czasu

Rekomendacje produktów w formie ramekMożliwość rekomendowania produktów w formie ramek na stronie WWW i wiadomościach e-mail, które oglądał sam klient wraz z produktami, które widziały osoby oglądające te same produkty co klient

Rekomendacja produktów kupionych przez inne osobyMożliwość rekomendowania produktów kupionych przez inne osoby, wraz z produktami, które kupił klient. Poprzez dynamiczne wiadomości e-mail i stronę WWW.

Pomiar atrakcyjności ofertyDokładny pomiar atrakcyjności oferty w ramach kategorii i produktów dla klientów sklepu wraz z możliwością rozpoznawania trendów zakupowych i optymalizacją zaopatrzenia sklepu w produkty z najpopularniejszych kategorii.

SKONTAKTUJ SIĘ


Wpadnij na kawę i dopytaj o szczegóły:

Adres:

cgmarketing.pl
ul. Łódzka 8/12 lok. 5.1
42-218 Częstochowa

Tel:

+48 531 731 317

E-Mail:

biuro@cgmarketing.pl

Account Manager

karol.niezgoda@cgmarketing.pl

Zapraszamy

24/7
cgm-agencja-reklamy

IMIĘ/FIRMA (wymagane)

EMAIL(wymagane)

TELEFON (OPCJONALNIE)

Treść wiadomości

Pomyśl o swoim sukcesie. Twoją firmą zajmą się

młodzi i kreatywni w biznesie