Jak sprzedawać modę – 5 sprawdzonych przykładów

Profesjonalny sklep internetowy godny polecenia? Na platformie Shoper sprzedaje takich wiele, zobaczcie niektóre z nich.

Gwiazdy mile widziane

„Coraz częściej można usłyszeć, że Polki stały się bardziej świadome jeśli chodzi o odzież jaką noszą. Pozytywnie wyróżniamy się na tle innych narodów – mamy poczucie smaku i styl. Niezależnie od tego czy wybieramy się na małe zakupy do sklepiku tuż za rogiem, imprezę w gronie przyjaciół, czy wystawne przyjęcie – modne ubrania to nasza codzienność” – piszą na swojej stronie założyciele sklepu Selfieroom. Tę zmianę świadomości widać po samym sklepie – jeszcze kilka lat temu oferował ledwie kilka produktów, dziś ma bogatą ofertę i uznanie wśród celebrytów, chętnie noszących z niego ubrania. „Nasze ciuchy stały się wręcz kultowe – przypadły do gustu wielu znanym gwiazdom oraz modelkom” – czytamy w sklepie. I o to przecież w sprzedawaniu mody chodzi.

Kto może prowadzić modny sklep internetowy?

Blogerka, stylistka, amatorka ładnych ubrań, ale i absolwent Krakowskich Szkół Artystycznych. Tomasz Jakowienko, który studiował tam projektowanie odzieży, otworzył sklep internetowy z własną kolekcją. Pod marką Litfashion sprzedaje ciuchy dla kobiet i mężczyzn – kurtki, kombinezony, bluzy i akcesoria. Ale to nie wszystko, na co go stać. „Jeśli masz niezaspokojoną potrzebę posiadania skrojonego na siebie ubrania, lubisz mieć coś wyjątkowego, stworzonego wyłącznie dla ciebie zapraszam do współpracy indywidualnej. Albo jeśli zarządzasz lub prowadzisz własną firmę i potrzebujesz odzież do pracy, dresscode lub akcesoria do pracy, również zapraszam do współpracy” – zachęca. Warto o takiej usłudze pomyśleć także w twoim sklepie – o ile tylko posiadasz moce przerobowe, które zdołają jej podołać.

Jak sprzedawać modę

Zaprojektuj (i sprzedaj) to sam

„Stylizujemy Polaków!” – chwalą się na stronie pomysłodawcy LoveLabel, marki która powstała z myślą połączenia zakupów, stylizacji oraz możliwości samodzielnego projektowania „w fascynującą całość, która wyzwala pozytywną energię kreowania unikalnego designu!”. LoveLabel to zatem nawet coś więcej niż typowy sklep internetowy – jest tu bowiem wirtualna przymierzalnia, jest usługa zwana stylizacją online, jest wyszukiwarka projektantów… Dobry pomysł na e-sklep, który już na starcie ma się wyróżniać na tle konkurencji.

Trzymaj formę ponad normę

Pomysł na sklep internetowy może się zrodzić w najmniej oczekiwanym momencie. Sprzedająca oryginalną odzież Hello Forma jest tego najlepszym przykładem. „Pomysł na markę znalazłem obserwując… 4-letnią córkę Maję, która pomalowała swoją bluzkę markerem. Początkowo myślałem, że córka „zepsuła” kolejny ciuch. Ale nagle sobie przypomniałem, że ja też, kiedy miałem kilkanaście lat, sam tworzyłem swoje pierwsze t-shirty za pomocą wodoodpornego markera. Pomyślałem więc: dlaczego by nie nawiązać do dzisiejszych czasów, gdzie media społecznościowe, hashtagi i chęć pokazywania się w sieci są coraz większe?” – wspomina założyciel marki. Brawo za kreatywność. Ta bardzo przydaje się w sprzedaży przez internet.

HelloForma_Shoper

Postaw na jakość, dopiero później na ilość

Jeśli chcesz/sprzedajesz już w sieci postaraj się, by twój sklep wyróżniał się czymś więcej niż tylko niską ceną – stwórz mu jakieś tło, jakąś historię. Ta najczęściej przychodzi wraz z pomysłem na prowadzenie e-sklepu – ktoś np. postanawia przerodzić życiową pasję w źródło swojego dochodu, albo poprzez sprzedaż przez internet zamierza zarażać innych ludzi rękodziełem, projektowaną odzieżą lub trudno osiągalnymi na rodzimym rynku towarami. Wystarczy wtedy tylko napisać o tym kilka zdań na stronie sklepu – tak jak to zrobili pomysłodawcy Shirts ‘N Shorts. Pokaż klientom, dlaczego to właśnie TWÓJ sklep jest wyjątkowy i przekonaj ich, że warto robić w nim zakupy. To naprawdę proste.

Chcesz sprzedawać w podobny sposób, masz pomysł na biznes w sieci? Weź udział w specjalnym konkursie i wygraj profesjonalny sklep internetowy na rok za darmo – ruszamy już 28 marca na naszym Facebooku.

Materiał opublikowany został dzięki naszemu partnerowi, marce Shoper. Dziękujemy!
Źródło

No Comments

Leave a Reply

SKONTAKTUJ SIĘ


Wpadnij na kawę i dopytaj o szczegóły:

Adres:

cgmarketing.pl
ul. Łódzka 8/12 lok. 5.1
42-218 Częstochowa

Tel:

+48 531 731 317

E-Mail:

biuro@cgmarketing.pl

Account Manager

karol.niezgoda@cgmarketing.pl

Zapraszamy

24/7
cgmarketing_agency

IMIĘ/FIRMA (wymagane)

EMAIL(wymagane)

TELEFON (OPCJONALNIE)

Treść wiadomości

Pomyśl o swoim sukcesie. Twoją firmą zajmą się

młodzi i kreatywni w biznesie